Het nieuwe seizoen schiet bijna officiëel uit de startblokken, vandaar dit bericht met toch een aantal belangrijke data.

• zondag 19 augustus : eerste competitiematch kern thuis tegen Leuven !!!SUPPORTERS OP POST!!!

12:40 TEMSE C - LEUVEN C
14:00 TEMSE B - LEUVEN B
15:30 TEMSE A - LEUVEN A

De kern speelt voorlopig zijn wedstrijden op zondag door de aanleg van het kunstgrasveld.

• weekend 1/2 september: start jeugdcompetitie

De juiste data en uren komen deze week nog online, dus check zeker Twizzit en de website!

• vrijdag 31augutus: instuif U6 + ploegfoto's + 2de afhaaldag wedstrijtenues + wijntasting

Graag iedereen in zijn NIEUWE kledij aanwezig op training voor de ploegfoto's.

• zaterdag 8 september start feestjaar 40 jaar KCT : clubfeest in mosterdpot + stand up comedian (beperkt tot 250 pers)

De inschrijvingen zijn bij deze geopend via de website (www.korfbaltemse.be) via tablad nieuws.

Tot binnenkort op de velden!

met terechte trots willen we jullie melden dat KC Temse 4 en Temse 3 Europese kampioenen rijker is.
Lore Catthoor, Robbe Catthoor, Stan de Kersgieter (inwoners van Temse) en Lotte Wachters (Puurs)
wonnen in Blankenberge dit weekend de World Cup Beachkorfbal na een spannende finale tegen favoriet Nederland.
Zij werden hierdoor Europees kampioen U19!
Ook Sien Piessens (bronzen medaille) en Paulien Ryckx waren geselecteerd voor deze Wold Cup manche.

Een fiere voorzitter en namens een fier bestuur.

Met vriendelijke groeten

Beste bestaande en toekomstige leden,

welkom op onze website voor een nieuw korfbalseizoen.

alle info ronde de inschrijvingen vind je hier: https://static.twizzit.com/public/v2/media/1068/5ae9a7d6e6569.pdf

Nog verdere vragen: temse@korfbal.be

Alle wijntjes voor je zomerse BBQ.

link maar 1 week beschikbaar, wees er snel bij!
via tabblad: nieuws->wijnverkoop

De derde editie van onze quiz gaat door op vrijdag 25 mei om 20u in het JOC De Nartist.

Ploegen mogen met maximum 6 spelers aanwezig zijn en betalen €20.
Er kunnen maximum 30 ploegen inschrijven.

Inschrijven kan enkel via het tabblad nieuws!

Vorig jaar onmiddellijk volzet, dus snel zijn is de boodschap!

de zaalperiode loopt op zijn einde, maar ook de voorbereiding voor onze nieuwe kledij komt in een laatste fase. Wij hebben er als bestuur voor gekozen om iedereen uniform van een volledig pakket te voorzien. Zo komen wij als één club naar buiten en komen ook onze sponsors duidelijk in beeld.

De aankoop van clubkledij is verplicht voor iedereen die volgend jaar wil deelnemen aan wedstrijden.Voor de jongste jeugd (U6) is er geen aankoopverplichting. Voor U8, U10, gewestelijken en recreanten is er een beperkter pakket beschikbaar.

Om iedereen tegen het begin van volgend seizoen van een nieuwe tenue te kunnen voorzien, richten wij binnenkort al een pasweekend in.

De pasmomenten zijn zaterdag 10 en zondag 11 maart op onderstaande locaties:

KC Temse heeft Jurgen Scheers aangetrokken als T2 voor volgend seizoen.

Jurgen is momenteel T2 bij ASKC.
We zijn ervan overtuigd dat de tandem Terence / Jurgen de ideale combinatie is om onze kern volgend seizoen te begeleiden.

Sven Ivo zal volgend seizoen onze jeugdcoordinatie versterken.

Samen met Bart Goossens zullen zij de jeugdtrainers en spelers bijstaan waar nodig.
Zij zullen het eerste aanspreekpunt zijn en zullen er voor zorgen dat de opleiding volgens onze visie zal uitgevoerd worden.

KC Temse is momenteel de korfbalclub met het grootste aantal spelende leden.

Hieronder ook heel wat jeugdspelers.
Om deze zo optimaal mogelijk te kunnen trainen zijn we nog steeds op zoek naar gemotiveerde trainers.
Wie hiervoor interesse heeft mag contact opnemen met Bart Goossens, Stefan Catthoor of een bestuurslid.

Zaterdag speelden onze U8TJES hun enige thuiswedstrijd in zaal Temsica,tegen Voorwaarts.

Onze 3 ploegjes speelden maar liefst 5 wedstrijdjes van 21 min en 15 minuten shooting.Uitslag wedstrijdjes:7-6 ,2-1,1-2,3-2 en 0-0.
Shooting:Temse1:schot 27,strafw 14 doorloper 18
Temse2:schot25,strafw 9,doorloper 4.
Temse3:schot 13,strafw 6,doorl 5.

Weerom goede resultaten en heel veel inzet!!!Bij de 7-6 winst,was Amber Hanssens de topscorer van dienst,zij scoorde maar liefst 5maal!!!!Merkbare progressie bij onze 1stejaarskids!!!

Het was weerom een leuke namiddag,heel veel supporters voor onze kleine Monkeys.!!!!Allemaal superbedankt hiervoor!!!

Aan Nico Croket en Geert Meeus,dikke merci om jullie namiddag op te offeren om te fluiten!!Dikke merci collega trainers!!!

Grts U8team!!!

Beste leden,

Adri Van Bavel heeft ons op de  hoogte gebracht van het feit dat hij na dit seizoen stopt als T1 bij KC Temse. Een beslissing die we jammer vinden maar die we moeten respecteren.

Met de sportieve cel hebben we beslist om Terence de kans te geven volgend seizoen de ploeg te leiden als T1. We gaan nog op zoek naar een geschikte T2.

Voor dit seizoen zullen zowel Adri als Terence, samen met de spelers en met de steun van de supporters, er alles aan doen om het behoud in de promoleague te verzekeren, zowel op het veld als in de zaal.

Adri wensen we nog 5 boeiende en succesvolle maanden toe als T1 van KC Temse. Terence wil ik bij deze feliciteren met z’n nieuwe functie volgend seizoen.

Namens de sportieve cel  en het bestuur van KC Temse

STAN VAN CAMP