Het bestuur en de sportieve cel van Korfbalclub Temse hebben beslist om volgend jaar in zee te gaan met Bart De Vylder als nieuwe hoofdcoach voor de kernploeg. Bart is geen onbekende als coach in zowel de top- als promoleague. Zo trainde hij in het verleden ondermeer  Kwik, Minerva, Scaldis en won hij de beker met Sikopi. Bart is zeer enthousiast over zijn aanstelling als T1 bij KC Temse. De groep, die bestaat uit ervaren spelers en aanstormend talent, biedt perspectief op vlak van sportieve ambities. Bart brengt de nodige ervaring mee om deze groep naar een volgend niveau te tillen. Hij zal daarin worden bijgestaan door een aantal ervaren mensen van binnen de club. Zo zal Nico Croket volgend seizoen als T2 fungeren en zal Wannes Borghgraef de rol van T3 voor zijn rekening nemen.

Zoals eerder aangekondigd neemt KC Temse eind dit seizoen afscheid van Terence Claes als T1 en Jurgen Scheers als T2. Het huidige trainersduo neemt ondertussen al 5 jaar de kern voor hun rekening. Onder hun leiderschap, klopt de kern al een paar jaar aan de deur van de top. Hopelijk wordt dat in dit afscheidsjaar ook werkelijkheid. Wij wensen de huidige en toekomstige coaches sowieso nog heel veel succes het huidige seizoen.Het bestuur van KC Temse